Recensie | Royal Passion

Clara Bishop leidt een normaal – saai – leventje. Ze is net afgestudeerd en heeft, in tegenstelling tot haar moeder, wel een mooi diploma behaald. Ze is van rijke afkomst maar wil liever zelf instaan voor het verdienen van een loon.

Op haar afstudeerfeestje gebeurt er iets vreemds. Ze wordt aangetrokken door een bijzonder knappe man die haar uit het niets passioneel kust. Clara heeft geen idee met wie ze te maken heeft tot ze de dag nadien in de krant verschijnt met niemand minder dan prins Alexander van Cambridge. Op slag is Clara een bekend persoon die de pers moet vermijden op alle mogelijke manieren. Ze wil in eerste instantie dan ook niets te maken hebben met de prins. Maar kan ze zijn charmes en zijn waanzinnig mooie uiterlijk weerstaan? En hoe reageert de koninklijke familie hierop?

Royal Passion heeft een mooie verhaallijn die weliswaar iets achterhaald is gezien de vele films en boeken die rond dit onderwerp reeds verschenen zijn. De auteur probeert het op de vijftig tinten manier maar het wordt hierdoor al snel saai. Toch is het een boek dat ik zeker uitgelezen heb en ook het vervolg staat op mijn lijstje. Waarom? De verhaallijn op zich heeft wel iets moois aangezien Alexander heel erg beschadigd is en je toch wel wil weten hoe het zal eindigen. Dit boek heeft een open einde en dat maakt het voor de auteur toch enigszins goed want ik ben er zeker van dat iedereen benieuwd is naar hoe deze liefdesrelatie zal aflopen.

Er zitten een aantal goede aspecten in verweven maar de verhaallijn mocht van mij nog iets uitgebreider.

Beoordeling: 3/5

Auteur: Geneva Lee